1. W jaki sposób mogę dokonywać zakupów?
Zamówienia można składać za pośrednictwem e-maila, telefonicznie oraz bezpośrednio poprzez sklep internetowy. Szczegóły znajdują się w Regulaminie.
2. Jak długo realizowane będzie moje zamówienie?
Czas dostarczenia przesyłki jest określony są na stronie: „Czas dostawy”.
3. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak. Szczegółowe informacje znajdują się w dziale: „Wymiana i zwroty”.
4. Chcę dokonać zakupów. Czy muszę posiadać konto w Tredu?
Nie trzeba posiadać konta, by dokonywać zakupów na tredu.pl. Posiadanie konta wiąże się jednak z większą wygodą dokonywania zakupów oraz wieloma dodatkowymi korzyściami. Więcej szczegółów na stronie: „Program lojalnościowy”.
5. Czy istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych produktów?
Tak. Każde zamówienie można odebrać osobiście w naszym salonie sprzedaży w godzinach pracy. Więcej informacji na stronie: „Salon sprzedaży”.
6. Jakie są koszty dostawy paczki?
Szczegółowe koszty dostawy przesyłek podane są na stronie: „Koszty wysyłki”.
7. Jakie są formy płatności dostępne w naszym sklepie tredu.pl?
Oferujemy Państwu następujące formy płatności:
Płatność przy odbiorze / Pobranie
Płatność przelewem / Przedpłata
Płatność elektroniczna / Karta płatnicza
Odbiór osobisty / Płatność bezpośrednia w sklepie
8. Pomyliłem się w zamówieniu. Czy mogę dokonać poprawki?
Tak. W takiej sytuacji prosimy jak najszybciej skontaktować się z administracją sklepu najlepiej telefonicznie bądź poprzez pocztę elektroniczną.
9. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Należność za zwrócony towar przelejemy w ciągu 5 dni roboczych od daty zatwierdzenia zwrotu.
10. W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?
Pracujemy od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 – 17.00, w piątek w godzinach 8.00 – 16.00 i w sobotę w godzinach 9.00 – 13.00.
11. W jakim celu wykorzystywane są moje dane osobowe?
Jakiekolwiek zgromadzone informacje wykorzystane będą tylko i wyłącznie do prawidłowego przeprowadzenia transakcji, dostarczenia towarów pod wskazany adres oraz do poprawy jakości naszych usług. Na podany przez Państwa, podczas dokonywania zakupów, adres e-mail będziemy wysyłać Newsletter jeśli wyrażą Państwo na niego zgodę. W każdej chwili można też z niego zrezygnować.
12. Czy i w jaki sposób mogę zgłosić chęć zmiany moich danych osobowych?
Zgodnie z postanowieniami ustawy o ochronie danych osobowych z dn. 29 sierpnia 1997 r., Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm. mają Państwo prawo wglądu w swoje dane oraz możliwość ich poprawiania, uzupełniania, uaktualniania, sprostowania oraz żądania usunięcia.
Swoje dane osobowe można zmienić samodzielnie po zalogowaniu się w zakładce: „Twoje dane”.
Można także napisać e-maila na adres: info@tredu.pl lub tradycyjnie – wysłać list polecony na adres: Salmax s.c. Marcin Pańczyk, Katarzyna Pańczyk, ul. Puszkina 25, 43-175 Wyry i poprosić o stosowną zmianę.
13. Nie mogę się zalogować. Co robić?
Prosimy upewnić się, że adres e-mail w polu login oraz hasło zostały wpisane poprawnie. Warto zwrócić uwagę na wielkość liter, a także na wciśnięty klawisz „caps lock” na klawiaturze komputera.
Jeśli nie pamiętają Państwo hasła, prosimy kliknąć polecenie „przypomnij hasło”. Pojawi się wtedy komunikat z prośbą o podanie adresu e-mail, na który wyślemy hasło.
14. Czy dostarczacie przesyłki poza Polskę?
Tak, nasze przesyłki możemy wysłać prawie do każdego Państwa na świecie. Jeśli chcesz się upewnić, czy wyślemy przesyłkę również do Twojego kraju, skontaktuj się z nami.
15. Czy mogę zmienić hasło do swego konta?
Tak. W tym celu należy się zalogować i wejść w zakładkę: „Zmień hasło”.